Giảng viên cơ hữu

GV. LÂM MINH TRUNG

🎓 Thông tin chung

___________________________________________________


  • Họ và tên: Lâm Minh Trung
  • Học hàm/Học vị: Thạc sĩ
  • Email: trung.lm@vlu.edu.vn
  • Bộ môn: Quản Trị Nguồn Nhân Lực

📖 Giảng dạy

____________________________________________________________________

Hành vi tổ chức, Quản trị nguồn nhân lực, Quan hệ Lao động, Tuyển dụng và bố trí nhân sự,…

📝 Định hướng nghiên cứu

____________________________________________________________________

Sustainable Development Management.

📈 Quá trình đào tạo

____________________________________________________________________

Nghiên cứu sinh Quản trị kinh doanh       
Nơi đào tạo: Đại học Binary, Malaysia

Thạc sĩ Quản trị Kinh doanh
Ngành/ Chuyên ngành: Quản trị kinh doanh     
Năm tốt nghiệp: 2012

Nơi đào tạo: Đại học Woosong, Hàn Quốc                    

Cử nhân Công nghệ thông tin
Ngành/ Chuyên ngành: Công nghệ thông tin
Năm tốt nghiệp: 2010
Nơi đào tạo: Đại học 
Woosong, Hàn Quốc.

 🏆 Thành tích khác

____________________________________________________________________

💡 Công bố

____________________________________________________________________

The current and recommendation to the logistics sector in Ho Chi Minh City (2017). Asia Pacific Economic Review 499, 41-47.

Corporate culture and its awareness in tourism small and medium sized enterprises in Dong Thap province, Vietnam (2017). Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR), Vol. 3, Iss. 11, 2017, pp. 247-255. ISSN 2454-1362.

Exploring the practice and application of strategic management in small and medium sized enterprises (SMEs) in Dong Thap province of Vietnam  (2017). International Journal of Scientific & Engineering Research, Vol. 8, Iss. 10, 2017, pp. 1067-1072. ISSN 2229-5518.

Perceptions of Key Stakeholders Towards Sustainable Tourism Development: A Case Study in Mekong Delta, Vietnam (2021). Journal of Asian Finance, Economics and Business. Scopus Q2. ISSN: 2288-4645.

Best Practices for Employees’ Workplace Health and Safety Mediating Role of Organizational Culture (2021). I3CAC. ISBN 978-1-63190-306-9 ISSN 2593-7642.

Relationships of Marketing, Customer Satisfaction and Customer Loyalty–A Case Of Vietnamese Dairy Retail Stores in Ho Chi Minh City, Vietnam (2021). I3CAC. ISBN 978-1-63190-306-9 ISSN 2593-7642.

Back to top button
preloader image